بازی Rogue Legacy 2 اکنون در دسترس است

بازی Rogue Legacy 2 اکنون در دسترس است

بازی Celar Door Games Rogue Legacy 2 اکنون برای Xbox Series X/S ،  Xbox One و PC در دسترس است و پس از نزدیک به دو سال از دسترسی اولیه خارج می‌شود. همراه با سکانس پایانی کامل و Boss نهایی، پچ نسخه 1.0.0 نیز حجم زیادی از محتوای جدید را به ارمغان می آورد.

 

برخی از نکات برجسته شامل دو کلاس جدید است - Astromancer،  Mage با تحرک، و Pirate که به بیان ساده، "فقط عجیب و غریب" است. درهای طلایی نیز بالاخره باز شدند و چالش‌های بیشتری را نوید می‌دهند، و بارهای باقی‌مانده برای بیوم‌ها و باس‌ها (همراه با یک تعادل مجدد برای بارها) اضافه شده‌اند.

 

تعادل اقتصادی و بازی نیز اصلاح شده است و بازی اولیه را تا حدودی آسان‌تر می‌کند، در حالی که همه کلاس‌های "متوسط" اکنون دارای 5 درصد مقیاس HP اضافی هستند. کلاس هایی مانند Bard و Gunslinger نیز به همراه برخی علاقه مندان شاهد طراحی مجدد بوده اند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Rogue Legacy 2 اکنون در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/46a5

خبرنامه بازی ها

گالری